Regulamin hotelu
REGULAMIN HOTELU & RESTAURACJI CARINA
W celu zapewnienie Państwu spokojnego i bezpiecznego pobytu w naszym
Hotelu prosimy o zapoznanie się i przestrzeganie
poniższego regulaminu.
§ 1
Przedmiot Regulaminu
- Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Hotelu i Restauracji CARINA.
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, zakresy odpowiedzialności Gości i hotelu oraz zasady przebywania na terenie hotelu.
- Regulamin dostępny jest w: recepcji głównej tel. wew 555 lub +48 730 130 127, informatorze w pokoju hotelowym oraz na stronie internetowej hotelu hotelcarina.pl
- Potwierdzenie zapoznania się i akceptacja regulaminu następuje: w momencie dokonania rezerwacji, wpłaty częściowej lub całej należności za pobyt lub podpisania karty pobytowej.
§ 2
Doba hotelowa
- Pokój jest wynajmowany na doby. Doba trwa od godziny 15.oo do godziny 12.oo dnia następnego.
- Przyjmuje się, że pokój jest wynajęty na 1 dobę, jeśli gość nie określił inaczej.
- Pokoju nie można przekazywać lub udostępniać osobom trzecim, nawet, jeśli nie upłynął okres, za który została uiszczona opłata.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 11.oo dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
- Hotel uwzględni życzenie przedłużenie pobytu w miarę posiadanych możliwości.
- Przedłużenie pobytu do godz. 16:oo jest to koszt 60 zł, a do godz. 18:oo – 120 zł.
- Zatrzymanie pokoju po godzinie 12.oo jest traktowane automatycznie jako przedłużenie doby pobytu.
- W przypadku braku możliwości przedłużenia pobytu lub nie opuszczenia przez Gościa hotelowego wynajmowanego pokoju do godziny 12.oo dnia wyjazdu, personel Hotelu ma prawo komisyjnie opróżnić pokój z wszystkich rzeczy Gościa i zdeponować je w innym miejscu na koszt i ryzyko Gościa z uwzględnieniem §9 regulaminu.
§ 3
Usługi hotelu
- Hotel świadczy bezpłatne usługi w zakresie: udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą, usługę budzenia, przechowywania rzeczy wartościowych w depozycie recepcji głównej, przechowywania bagażu gości hotelowych.
- Pytania i uwagi związane z pobytem w Hotelu Goście mogą kierować bezpośrednio do Recepcji Głównej Hotelu (wew.555). Za całościową opiekę nad Gośćmi w Hotelu odpowiada Dyrektor Hotelu bądź wyznaczony przez niego Manager. Poza godzinami pracy Dyrektora lub wyznaczonego Managera za wszelkie sprawy związane z pobytem Gości odpowiada Recepcja Główna Hotelu (tel. wew. 555)
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących świadczonych usług Gość powinien niezwłocznie zgłosić je do Recepcji, co umożliwi szybką reakcję na zgłaszane zastrzeżenia.
- Wymiana pościeli, ręczników oraz sprzątanie pokojów odbywa się wyłącznie na życzenie po zgłoszeniu do godziny 12,oo na recepcji tel. 555. – sprzątanie i niezbędne naprawy urządzeń są wykonywane podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.
- Aktualny cennik pokojów dostępny jest w recepcji hotelu lub na stronie internetowej. hotelcarina.pl. Ceny pokojów mogą się zmieniać w zależności od sezonu i dostępności.
§ 4
Rezerwacja i rejestracja w Hotelu
- Podstawą do zarejestrowania Gościa jest okazanie pracownikowi recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty pobytowej. Hotel informuje, że dokumenty tożsamości Gości nie są kserowane bądź skanowane.
- Osoba rejestrująca się na pobyt w Hotelu jest zobowiązana podać pracownikowi Recepcji liczbę osób, które będą przebywać w wynajmowanym przez nią pokoju, oraz wiek przebywających tam dzieci, a także pobytu zwierząt.
- Hotel ma prawo do dokonania przy rejestracji preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego do kwoty należności za cały pobyt.
- Rezerwacja zyskuje status gwarantowanej po wpłacie określonej w potwierdzeniu rezerwacji zaliczki w terminie wskazanym w potwierdzeniu rezerwacji.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, hotel nie zwraca opłaty za rozpoczętą dobę.
- Osoby niepełnoletnie w wieku od 16 do 18 lat muszą okazać pisemną zgodę rodziców/opiekunów prawnych na pobyt w Hotelu.
§ 5
Odmowa przyjęcia gościa w Hotelu
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, jeśli przy wcześniejszym pobycie rażąco naruszył regulamin hotelowy lub nie dokonał pełnej płatności za wcześniejszy pobyt.
- W przypadku odmowy: podania danych, podpisu karty pobytowej lub braku opłaty określonej w 4 pkt. 3,
- Hotel ma prawo odmówić wydania klucza osobie niepełnoletniej 16-18 lat, która nie okaże pisemnej zgody rodziców/opiekunów prawnych na samodzielny pobyt w Hotelu według oświadczenia znajdującego się w Recepcji.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa będącego pod wpływem alkoholu, środków odurzających, wykazującego agresję słowną lub fizyczną i/lub wygląd wyraźnie odbiega od społecznie akceptowanych norm powodując dyskomfort i zakłóca nieskrępowany pobyt pozostałych gości
§ 6
Przebywanie zwierząt w hotelu
- Hotel akceptuje pobyt zwierząt domowych w pokoju z Gośćmi. Pobyt zwierząt wiąże się z dodatkowymi opłatami.
- Opiekunowie zwierząt zobowiązani są podczas korzystania z miejsc ogólnodostępnych Hotelu oraz przyległego terenu i prowadzić zwierzęta na uwięzi, a w przypadku psów dodatkowo w kagańcach
- Właściciele zwierząt domowych zobowiązani są również do utrzymania czystości podczas spacerów na terenach przyległych do Hotelu. W przypadku zabrudzenia lub zniszczenia dokonanych przez zwierzę Hotel może obciążyć Gościa dodatkową opłatą.
- Wstęp zwierząt do punktów gastronomicznych Hotelu jest surowo zabroniony, wyjątek stanowią psy przewodnicy osób niewidomych lub niedowidzących.
- Goście przebywający ze zwierzętami zobowiązani są do opieki nad zwierzęciem oraz niezakłócania komfortu czy bezpieczeństwa pozostałych Gości Hotelu. Goście, którzy nie zapewnią odpowiedniej opieki przebywającym z nimi zwierzętom mogą zostać poproszeni o opuszczenie Hotelu.
- Zwierzęta niezgłoszone wcześniej i dla których nie została potwierdzona rezerwacja w dedykowanych pokojach nie będą mogły przebywać na terenie Hotelu.
- Wszystkie szkody w mieniu Hotelu, bądź mieniu innych gości spowodowane przez zwierzęta, będą wyceniane przez dyrekcję Hotelu, a ich kosztami będą obciążeni właściciele zwierząt.
- Za nie poinformowanie recepcji hotelu o posiadaniu zwierzęcia w pokoju, zostanie pobrana opłata w wysokości 300zł.
- Hotel może odmówić przyjęcia zwierząt ras wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne, gadów, płazów, stawonogów i gryzoni a także innych zwierząt uznanych przez Dyrekcję Hotelu za niebezpieczne.
§ 7
Odpowiedzialność Hotelu
- Hotel odpowiada wyłącznie za rzeczy oddane na przechowanie do depozytu hotelowego. W pozostałych przypadkach związanych z utratą lub uszkodzeniem rzeczy wniesionych przez Gości Hotelowych obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, które zostały zaparkowane na niestrzeżonym parkingu hotelowym. Hotel nie odpowiada też za rzeczy pozostawione w samochodzie na parkingu hotelowym. - Hotel nie odpowiada za pozostawione w pokoju rzeczy w przypadku zagubienia karty lub klucza do pokoju.
§ 8
Odpowiedzialność Gości
- Zachowanie Gości i innych osób przebywających w Hotelu nie może zakłócać spokojnego nieskrępowanego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobom, które naruszają tę zasadę.
- Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia lub urządzeń technicznych Hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Hotel zastrzega sobie prawo obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe
- Gość zobowiązany jest powiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody w Hotelu niezwłocznie po jej zauważeniu.
- Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, zobowiązany jest wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany, zamknąć okna oraz zamknąć drzwi pokoju na klucz. Recepcja wydaje klucz na podstawie karty pobytu oraz dowodu tożsamości.
- We wszystkich pomieszczeniach Hotelu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia wyrobów tytoniowych, e-papierosów oraz im podobnych. Za złamanie tego zakazu Hotel doliczy do rachunku osoby zarejestrowanej w pokoju kwotę w wysokości 500 zł obejmującą wyłączenie pokoju na 1 dobę i ozonowanie pokoju i inne niezbędne czynności.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju (nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy do sprzętu elektronicznego).
- W Hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej w godz. 22.oo – 7.oo rano.
- Dzieci poniżej 13. roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałą opieką rodziców/ opiekunów prawnych. Rodzice/opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w wyniku działania dzieci znajdujących się pod ich opieką prawną.
- Osoby niezameldowane w Hotelu mogą przebywać gościnnie w pokojach hotelowych od godz. 7.oo do 22.oo.
- Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju Gościa po godzinie 22:oo jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez Gościa na odpłatne dokwaterowanie tych osób do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według ceny dostawki z cennika standardowego Hotelu dostępnego w Recepcji.
§ 9
Rzeczy pozostawione w hotelu
- Otwarte napoję, art. spożywcze, kosmetyki, atrtykuły higieniczne itp. traktowane są jako pozostawione przez Gości do wyrzucenia.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez Gościa w pokoju hotelowym będą
odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt. - W przypadku nie otrzymania od Gościa dyspozycji odesłania, Hotel przechowa te przedmioty przez okres do trzech miesięcy. Po tym okresie zostaną przekazane na cele charytatywne, do użytku publicznego lub utylizowane.
§ 10
Reklamacje
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości
świadczonych usług. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień. - Recepcja postara się niezwłocznie rozwiązać problem i usunąć nieprawidłowości
- Wszelkie reklamacje w formie pisemnej przyjmuje Recepcja hotelowa.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie po jej otrzymaniu przez hotel, w przypadku kwestii spornych obowiązywać będzie kodeks prawa cywilnego.
§ 11
Postanowienia dodatkowe
- Zakazuje się prowadzenia na terenie Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
- W Hotelu obowiązuje zakaz przechowywania ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych lub iluminacyjnych.
- W przypadku wyrażenia woli skorzystania z parkingu należącego do Hotelu &Restauracji Carina, Gość zobowiązany jest do podania numeru rejestracyjnego pojazdu, który zamierza pozostawić na parkingu.
- Ze wzglądu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, zabronione jest używanie w pokoju urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju, nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy do sprzętu elektronicznego
- Istnieje możliwość zakupu niektórych elementów wyposażenia (np.ręczniki). O szczegółach informuje Recepcja
- Każdorazowo opuszczając pokój, gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi. Recepcja wydaje duplikat karty magnetycznej do pokoju na podstawie karty pobytu i dowodu tożsamości
- Hotel ma prawo obciążyć Gościa dodatkowymi kosztami, jeżeli powodu naruszenia regulaminu poniósł dodatkowe koszty lub straty np. obniżenie kosztów pobytu innym gościom z powodu hałasu itp.
- W przypadku, korzystania z noclegu w cenach obniżonych stosunku do obowiązujących lub cen dla grup. Niektóre usługi mogą ulec ograniczeniu. Bliższych informacji udziela recepcja hotelu.
§ 12
Informacja o danych osobowych
- Administratorem jest PHU Carina Adam Andryjenko adres: AL. Solidarności 19, 83-110 TCZEW
- Dane osobowe Gościa są przetwarzane na podstawie zawartej pomiędzy Gościem a Hotelem umowy o świadczenie usług hotelarskich. Celem przetwarzania danych osobowych jest świadczenie usług hotelarskich lub innych podobnych usług, które na życzenie Gościa są świadczone przez Hotel. Ponadto, dane osobowe Gościa mogą być przetwarzane przez monitoring wizyjny wykorzystywany w Hotelu. Celem stosowania
monitoringu wizyjnego jest ochrona bezpieczeństwo Gościa oraz innych osób przebywających na terenie Hotelu lub w jego okolicy. - W przypadku podania przez Gościa danych osobowych dotyczących preferencji odnośnie pobytu lub realizowanych świadczeń, Hotel może przetwarzać te dane osobowe dla celów poprawy jakości świadczonych przez Hotel usług lub zapewnienia komfortu Gościa, bądź realizacji dodatkowych świadczeń na rzecz Gościa w tym prowadzenia satysfakcji Gościa wyłącznie w związku z sukcesywną poprawą świadczonych przez hotel usług. Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych we wskazanych wyżej celach jest usprawiedliwiony interes Hotelu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Hotel informuje, że podanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do identyfikacji
Gościa jest wymogiem umownym, oraz ustawowym (przy dokumentowaniu sprzedaży
dokonanej na rzecz Gościa fakturą VAT). Brak podania danych osobowych uniemożliwia
zawarcie umowy z Hotelem, jak również uniemożliwia wystawienie faktury VAT. - Hotel informuje, że każdy Gość ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania i aktualizacji jak również ma prawo do przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu odnośnie do przetwarzania, ograniczenia przetwarzania oraz do usunięcia danych osobowych, jeżeli zachodzą ku temu podstawy prawne.
- Hotel informuje, że dane osobowe Gościa będą przechowywane przez cały okres świadczenia usługi hotelarskiej na rzecz Gościa, jak również dane będą przechowywane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń, w tym roszczeń podatkowych i cywilnych. Natomiast dane osobowe przetwarzane przez monitoring wizyjny będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 30 dni.
- Dane osobowe Gościa nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Hotel informuje, że dane osobowe Gościa mogą być udostępniane wyłącznie na podstawie obowiązującego prawa.
- Hotel informuje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorującego sposób przetwarzania danych osobowych tj. do Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie ul Stawki 2.
- W celu realizacji przysługujących uprawnień oraz innych spraw dotyczących przetwarzania przez Hotel, Pana/Pani danych osobowych prosimy o kontakt na adres recepcja@hotel.tczew.pl ,
Regulamin obowiązuje od 01 września 2021r.
DYREKTOR HOTELU CARINA
- Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z usług hotelu w zakresie określonym przepisami art. 846-852 Kodeksu Cywilnego. Gość powinien zawiadomić Recepcję hotelu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia przedmiotów wyposażenie i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Hotel obciąży Gościa:
- za zniszczenie pościeli hotelowej, kwotą 200,00 PLN,
- za dodatkowe, szczególne sprzątanie pokoju 150 PLN,
- za palenie tytoniu w miejscach do tego niewyznaczonych, kwotą 500,00 PLN,
- za umieszczenie zwierzęcia w pokoju, kwotą 200,00 PLN,
- za dewastację pokoju hotelowego, kwotą równoważną cenie wynajęcia pokoju przez okres wyłączenia go ze sprzedaży.
- OPŁATY ZA Zaginięcie lub zniszczenie:
a) ręcznika – 30 zł/szt
b) kompletu pościeli – 100 zł
c) wykładziny 200 – 1500 zł
d/ telewizora 2500 zł
e) ścian 50 zł/m2
Pozostałe obciążenia za zniszczenia powstałe z winy Gościa ustalane będą indywidualnie.
Nasze pokoje
Pokój typu Superior z łóżkiem typu king-size
Cena: 260 zł/os
Apartament typu Junior Suite
Cena: 260 zł/os
Pokój rodzinny
Cena: 260 zł/os
Pokój Dwuosobowy typu Superior
Cena: 240 zł/os
Pokój jednoosobowy
Cena: 160 zł/os
Poprzednie
Następne